23 Ocak 2014 Perşembe

taş ve aşk

henüz daha ilk okuldaydım. bir arkadaşım vardı eda. bana doğum günü hediyesi alamadığı için çok üzülmüş o yüzdende doğum günümü kutlamamıştı. onunla bu konuda konuştuk. hediyenin büyüğü , küçüğü olmadığını bana yolda bir taş bulup üstünü benim için boyasa bile yeterli olduğunu , bununda benim için bir hediye olduğunu anlattım. hiç unutmuyorum aynı gün eda bir taş bulup , boyayıp bana vermişti :)

bende şimdi taş boyamaya gönül verdim. biraz araştırma yapıp evde kendi başıma yapmaya çalışıyorum. ilk önce bizim buradan bir amcaya deniz boyundan bana değişik boyutlarda taş getirmesini rica ettim. amca neredeyse 15kg yakın taş getirmiş bana. sağolsun kırmadı beni amca. sonra sanat ve sanatçıya , emekçiye destek kapsamında sevgilimde gerekli malzemeleri aldı :)

bu kadar destekten sonra ilk olarak sevgilime taş boyamak istedim. sözümüz için bir hediye :)
süslemeyi internetten bakarak yaptım kimdense özürler ama bende kendi ilavelerimi yaptım.
güzel oldu ama dimi ?

4 yorum:

  1. nevracığımm ben de seni özledim,umarım iyisindir:)
    taş boyama kızımla biz de yapmıştık, çok hoş bir hobi.
    ayrıca senin çalışman da süper olmuş:)
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğendiğine sevindim :) hem eğlenceli bir hobi :)

      Sil
  2. güzel olmuş,taş baş olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saolasın havvacım
      yanlış anlaşılır diye anneannem sözde herkesin içinde verdirtmedi bende sonradan verdim :)

      Sil

bunlarada bakın :)

link