23 Ocak 2014 Perşembe

ben sana küstüm...

küsmek nedir bilirmisin ?
küsmek dürüstlüktür
çocukçadır ve ondan dolayı saf'tır
yalansızdır
küsmek Seni Seviyorum'dur
vazgeçememektir
beni anlatır küsmek
kızdım ama hala burdayımdır
gitmiyorumdur
gidemiyorumdur
küsmek nazlanmaktır
yakın bulmaktır
benim için değerlisindir
küsmek sevdiğini söylemektir
hadi anla demektir
küsmek umuttur acabaları bitirmektir,
emin olmaktır
yani diyeceğim o ki ;
ben sana küstüm.
(NAZIM HİKMET)
''sen bana küsüyordun hayatım ve ben bazen içimden kızıyordum sana. yanılıyormuşum küsmek ne kadar masumca ve çocukçaymış. küsmek ne kadar ''sen''miş aslında.''
ayy ben sana yine aşık oldum ya!
sevgilim böyle derse ben tekrar aşık olmam mı ?
bizim meşhur dizimiz olan karadayıyı izlerken sevgilim bu bölümde tamamen beni dinlemiş gibi olmuş. dayanamamış hemen beni aramış o esnada. telefonu açıncada bana üstteki konuşmayı yaptı. mutlu etti beni :)
dizimizi izlerken sürekli ''hayatım bütün mimikler filan aynı sen'' diyor sevgilim. bu şiirde son noktayı koydu tam bir ispat oldu yani :)


yani diyeceğim o ki
BEN SANA KÜSTÜM...

6 yorum:

  1. ne güzel yazmış nazım..
    siz de ne tatlısınız, maşallah:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiç bilmiyordum bu şiiri dizi sayesinde öğrendim çok sevdim.
      teşekkürler canım :)

      Sil
  2. Nazımmm en sevdiklerimden. Bloğunuz çok şeker. Bloğumu ziyaretiniz ve kendinizden haberdar ettiğiniz için teşekkürler. Sık sık görüşmek dileğiyle...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoş geldin...
      teşekkür ederim görüşmek dileğiyle sevgiler :)

      Sil

bunlarada bakın :)

link