30 Aralık 2015 Çarşamba

çok korktum çok...


bebeğimi sallamaya o kadar karşı bir insandım ki...
hamileyken yok ben asla sallamam.
ne ayakta mı yok daha neler çocuğu aptal yapamam bile bile ya...
ne battaniyeyle mi eee o dahada tehlikeli resmen sallarken havaya uçuruyorlar görüyorum ben asla...
asla asla asla...

ta ki bebeğim gaz sancısından tıkanana kadar. bir gece yok böyle olmayacak dedi annem ve ayağına aldı. tamam eyvallah bu kadarla kalsa iyi tam 1 ay sonra ayakta kesmedi gaz sancısını bu sefer anneme ben yalvardım anne battaniyeyle sallayalım mı ?

gün içinde fazla sallamamaya özen gösteriyorum ama heyheyleri geldi mi bir türlü susmuyor hep morarıyor ağlamaktan mecburen sallıyoruz bizde.

az önce yine salladım mecburen çünkü tam beş saatten beri uyumadı ve uyuyamadığı için ortalığı birbirine kattı ağlamaktan. babasıyla salladık tam ben hayatım yeter bu kadar odasına götürelim diyecektim ki elim kaydı !
bu anı ömrümden mümkünse silmek istiyorum ...
Allah tan verilen güç sayesinde çocuğu yere çok fazla çarpmadan neredeyse havada tuttum ama yüreğim yandı sanki :(
tabi selim'de çok ağladı yavrum...
çok korku zaar..

bir yanda selim ağlıyor bir yanda ben :(
babası yapma nevra diyor saçmalama bir şey olmadı işte çocuğa ama ben durduramadım bir türlü kendimi.

neyse şükür ki hiç birşey olmadan atlattık...
Allah a binlerce şükürler olsun ...

12 yorum:

  1. Ben de bir kere yatağa yatırırken elimden uçmuştu sanki Metehan. Oluyor bazen böyle şeyler, Allah'a emanet çocuklarımız, saniyelik olaylar bunlar. Geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten Allah a emanet ...
      minik yavrumu melekler korudu :)

      Sil
  2. Sallamayla ilgili bir araştırma okumuştum epey olduğu için hatırladığım kadarıyla yazayım. Bebeği sallayarak uyutmak orta kulak denge merkezi için faydalı bir şeymiş. Neden o kadar karşısın ki anlayamadım yani ne sakıncası olabilir. Tabi yatağa yatırıp uyutmak , uyuması için ekstra bir şey yapmamak en iyisi ama çocuk olduktan sonra asla yapmam dediğin şeyleri bile yaparken buluyorsun kendini:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende hep tehlikeli diye okuduğum için karşıyım bir kere daha araştırayım o zaman gerçi artık anca yatak üstüne gelecek şekilde sallarım ama...
      aynen öyle ne varsa yapmam dediğim yaladım yuttum :)

      Sil
  3. çocuk bu düşe kalka büyür.ki yarı yarıya yakaladım diyorsunuz. ben yaşındayken kardeşim olmuştu. Ufağım diye bana vermiyorlar ama nasıl hevesliyim tutmaya anlatamam. Annemler yokken kaçaklama kucaklamaya kalkar sonra çocuğu düşürürdüm. kanepe hizasından güp diye bir kaç kez düşürdüm :) ve hiç bişeyi yok çok şükür :) annelik iç güdüsüyle duygusal davranmanız çok normal ama alışın böyle ufak şeylere

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet alışmam lazım ama ilk defa olduğu için toparlayamadım kendimi bir süre

      Sil
  4. geçmiş olsun off ya aman neyse :)

    YanıtlaSil
  5. Yaşadığın korkuyu tahmin edebiliyorum. Kazadır bu, ne kadar dikkat etsek de bazen olabilecek şeylerin önüne geçemeyeceğiz malesef. DAha bu çocuklar büyüyecek, yürüyecek, kazaları da büyüyecek. Çok şükür sorun olmamış, akıldan atmak lazım, geçmişler olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol canım :)
      maalesef düşe kalka büyüyecekler ...
      aman neyse ki bir şey yok ya şükürler olsun bir dahada düşürmem inşallah...

      Sil
  6. Geçmiş olsun canım oluyor büyürken böyle kazalar, Allah beterinden korusun acemilikte en ufak bir şeyde hastaneye gidiyor insan zamanla alışıyor. öğreniyor ne zaman acil ne zaman değil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu düşmesiyle birlikte hamak aldık artıkonda uyuyor benimde içim daha rahat :)
      her kötü şey bir şeye vesile olur...

      Sil

bunlarada bakın :)

link