24 Mayıs 2014 Cumartesi

su ve ateş

-bana hergün senin gözlerinle bakan bir oğlumuz var.
-sen benim bu hayatta sevdiğim tek kadınsın.
*********************************************
-ez o zaman baba
 sen ez
-get kızım get
 beni evlat katili yapma get
-affetmiceksen ez baba öldür
 hakkım sana helal olsun
 ya affet
 ya öldür baba
*********************************************
özcan deniz'in bir filmini çok seveceğim aklıma gelmezdi. genelde illa bir gereksiz sahne filan bulurdum ama bu filmde yok.
kızın aşık olması


hamile kalması


hamile olduğunu babasına söyleyememesi

babasının onu affetmesi için yakarması

o sırada doğum sahnesi beni çok etkiledi ve gözlerimden yaşlar süzüldü.

sonunda ölüm var ama yinede aşkın güzelliğiyle sevdiğim film. izlemenizi tavsiye ediyorum.
filmi alışveriş merkezinde telefondan izledim. ara ara ağladığımda millet demiştir herhalde deli bu kız :)
siz siz olun evde izleyin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bunlarada bakın :)

link