3 Mayıs 2014 Cumartesi

hıçkırık tuttu beni :)

sevgilimle gezintideyken marmaraya binelim dedik. indik gelmesini bekliyoruz. beni bir hıçkırık tuttu. benimde hıçkırığım öyle herkes gibi nefesini tut geçer gibi değildir. neler neler denedim hiç bir şekilde geçiremedim bunu. bir tuttumu en az 45 dakika hıçkırırım. artık nefesim dayanmaz duruma gelir, midem ağrır düşünün yani o boyutta.
neyse işte ben böyle hıçkırırken sevgilimede çok çirkinim dimi , ay pardon çok iğrenç ya falan diyorum. sevgilimde ya saçmalama böyle daha sevimli oluyorsun diyor. ama haliylegülüyorda :)
derken bir temizlikçi yanımıza geldi abla seni dışarı almak zorundayım kaçak geçiş yapmışsın dedi. beni aldımı bir korku. sevgilim itiraz ediyor , ben itiraz ediyorum , adam ısrar ediyor. böyle itirazlar sürerken adam sevgilime dönüp bak ablanın hıçkırığı geçti dedi. sevgilim güldü gerçi ben o korkuyla anlayana kadar bir 10 saniye sürdü :)
sonra ben sevgilime aaa gerçekten geçti , valla geçti , aaaa geçti diyorum şokta vaziyetimle...
sevgilim adama teşekkür etti.
bu da bizde güzel bir anı olarak kaldı :)

6 yorum:

bunlarada bakın :)

link