5 Mayıs 2014 Pazartesi

bir şarkı - annem ve ben ...

sen ağlama
bir damla göz yaşın yeter
sen üzülme gülüm
GAMZENDE güllerin biter
radyoda bu şarkı çaldı bu sabah. aklıma annem geldi. diyeceksiniz annenmi ?
evet annem...
ben bu şarkıyı dinlerken annem ve babam aklıma geliyordu. direk onları düşünüyordum. çoğu zaman ağlıyordumda. annemde ağlıyordu. ben babamı düşünüyor zannediyordum fakat annem beni düşünüyormuş. şaşırdım bunu duyunca.
sonra şarkıyı birkezde kendimi annemin yerine koyarak dinledim.

kara gözlerinden bir damla yaşdüşünce
güzel yüzün yanakların ıslanır
hüzün keder yüreğime yaslanır
yollarıma taş koysalar döneceğim
gözlerinden yaşlarını sileceğim...

fena şarkı...
hele annem bana söylüyorsa...

kara gözlerimi
ağlamamı
gamzemi

sanki şarkı gerçekten benim için yazılmış gibi.
annem benim...
her zorlukta benim yanımda olacağını , benim gözlerimdeki yaşları sileceğini , gamzemde gülleri bitirmeyeceğini biliyorum.
seni seviyorum ANNEM...

8 yorum:

  1. çok güzel http://muhammedarat.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizi eklemeye calisiyorum ama bir sorjn var sanirim internet sayfasi goruntulenemiyor diyor duzeldigi zaman hemen eklicem...

      Sil
  2. ay nasıl dokundu 9 ay oldu anneciğimi karaciğer kansernden kaybedeli.sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Basiniz sagolsun...
      Sizi uzdugume uzuldum...

      Sil

bunlarada bakın :)

link