22 Mart 2014 Cumartesi

yeni bir iş geldi :) ardındanda hastalık

İse girdim !!!
Cok hastayim !!!
Derken yazamadim hic...
Bu arada ise başlama serefine internet baglattim eve :):):)
Yorgun dusmedigim zamanlarda yazmak istiyorum tabiiii
Normal zamanlarda internete yazmasamda benim bir defterim vardir ona mutlaka aklimdakileri yazarim sonrada bloguma yazarim. Bu aralar defterime bile yazi yazamadim hastalıktan dolayı.
hastalık dediysem öyle normal grip filan değil bildiğin zatürre oldum.
ne kötü ne bela bir hastalık. zaten işe yeni girmişim hop zatürre bu bana yapılırmı ya.  Allah'tan patronlarım çok iyi hemen yanıma geldiler , geçmiş olsun dediler ve bana rapor verdiler. ben şoklardayım tabii. ne bileyim iyi patronlarda varmış hayatta.
3 hafta bitti benim tedavim hala bitmedi , hala antibiyotik içiyorum boğazlarım şiş :(
en son doktorum boğazımda bakteri olduğundan şüphelendi geçmeyen şişlikten dolayı. tahmimlerindede doğru çıktı bugün kan tahlili yaptırdım çok yüksek çıktı artık her ay iğne olucam boğazlarım şişmesin diye. birde kalbime baktırıcam çünkü şimdiye kadar kalbime zarar gelmiş olabilirmiş. bakıcaz artık !!!
beni boğazlarım şişken bir görücektiniz sanki dilim şişmiş gibi konuşuyordum :)
birazda işimden söz edeyim . çalıştığım bölüm kontrol bölümü. sağlık sektörü , stent ve balon üreten bir firmada çalışıyorum. başınçlı bir ortam olduğu için biraz zorlanıyorum ama seviyorum işimi :)
habire kıyafet değiştirip duruyoruz :)
molalarda farklı kıyafet , çalışmaya basınçlı ortama girince bembeyaz kıyafetler giyiyoruz steril olması için...
yeni yeni öğrenmeye başladım işimi ileri doğru hızlanıcağımı söylüyorlar inşallah öyle olur :)

sağlıcakla kalın :)))

ben buralardayım yine :)))

4 yorum:

  1. Öncelikle geçmiş olsun :( umarım en kısa zamanda iyileşirsin canım... yeni işin de ayrıca hayırlı olsun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım iyileşmeye başladım bile :)

      Sil
  2. Geçmiş olsun inşallah en kısa zamanda iyileşirsin :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol canım iyileşmeye başladım bile :)

      Sil

bunlarada bakın :)

link