29 Mart 2014 Cumartesi

kulağımın içi kaşınıyor...

kulağımın içi kaşınıyor...
felaket.
önce azar azar baslıyor kaşıntı , geceleri.
sonra artıyor.
kaşımak da bir zor ki kulağın içii.
bir türlü geçmiyor.
ne yapsam acaba diyorum.
günler geçtikçe daha da artıyor.
doktora gitmeye karar veriyorum.
arkadaşlarıma soruyorum tanıfığınız iyi bir kulak burun boğazcı varmı diye.
ne olduki diye soruyor arkadaşlarım.
kulağım kaşınıyor diyorum.
uyuyamıyorum geceleri, kulak kaşınmasından.
bir doktorun adını söylüyor bir tanesi.
çok iyi doktordur diyor.
kimsenin çözemediğini çözer , iyileştiremediğini iyileştirir.
gidiyorum doktora.
gözlüklü şirin bir amca.
elinde bir büyüteç , kulağıma bakıyor.
şaşırıyorum önce.
içinde kaşıntı var diyorum.
öyle büyüteçle ne anlayacaksınız ki ?
yok diyor.
ben çoktan ne olduğunu anladımda , şimdi daha iyi görmek için bakıyorum.
nedir diyorum doktora.
eski sözler kaçmış kulağınıza diyor.
nasıl yani diyorum.
kimin sözleri ?
bakacağız diyor.
sonra bir alet çantasından kocaman , ucu ince , cımbıza benzer bir alet çıkarıyor.
yan durun kıpırdamayın diyor bana.
biraz irkiliyorum.
eski sözler diyorum ha.
cımbızın ucu kulağıma giriyor.
canımı acıtmadı nedense.
bir erkek sesi bu diyor.
sanki bir uğultu duyuyorum.
cımbızı çıkarıyor kulağımdan.
yalan kaçmış kulağınıza diyor doktor.
yalana bakıyorum.
küçücük bir yay gibi gözüküyor.
vay be günlerdir kulağımı kaşındıran bumuymuş.
hangi yalan peki ?  diyorum.
durun bekleyin diyor doktor.
dikkatli olmamız lazım , tekrar kulağınıza kaçabilir.
önce şu deney tüpünün içine koyalım.
sonra serbest bırakırız diyor doktor.
yalanı tüpün içine koyuyor.
kapağııda kapatıyor tüpün.
serbest kalıyor yalan.
seni seviyorum
diye cılız bir ses geliyor tüpün içinden.
yalanmış ha diyorum.
kulağım bile anlamış , kalbim hala anlamıyor ...
iclal aydın !
severim ben bu kadını.
aşk kadınıdır !
yazdıklarıda ayrı bir güzeldir...

yalan insanı en çok inciten şey değilmidir ?
buradada anlatıldığı gibi bazen içten içe yalan olduğunu anlasan bile kalbin anlamıyor.
anlamak istemiyor...

12 yorum:

  1. çok güzelmişşşş. çok hoş. Bana secilduraan@gmail.com adresinden ulaşabilir misin canım

    YanıtlaSil
  2. iclal aydın ın tarzını çok beğeniyorum yani içten geliyor bana. ve paylaşımın yine bana hitap ediyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende çok beğenirim yazılarını
      paylaşımımı beğendiysen ne mutlu bana :)

      Sil
  3. Anlamıyor bazen yaşadıklarının da yalan olduğunu geç anlıyor insan. Yalan ne bela birşey nasılda mutsuz ediyor bizi.. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yalan insanın içini kanatıyor :(
      hele o yalanın içinde farkında olmaksızın yaşadıysanız sonradan yalan olduğunu öğrendiğinizde kendinize nekadar çok kızıyorsunuz...

      Sil
  4. bu da hayatın bi gerçeği :(

    YanıtlaSil
  5. güzel bir paylaşım olmuş ...

    YanıtlaSil
  6. yok yok o gelen sesler çoğunlukla yalan çıkıyor

    YanıtlaSil

bunlarada bakın :)

link