28 Mart 2014 Cuma

bana bir koca lazım oda angut olan lazım :)

ANGUT: BİR ÇEŞİT KUŞ TÜRÜDÜR ANGUT KUŞU'NUN EŞİ ÖLDÜĞÜ ZAMAN (YANINA O ANDA BAŞKA BİR YIRTICI HAYVAN VEYA BİR İNSAN GELSE DAHİ) GÖZLERİNİ BİR DAKİKA BİLE EŞİNİN ÖLÜSÜNÜN ÜSTÜNDEN AYIRMADAN O DA ÖLENE KADAR ONUN BAŞ UCUNDA BEKLER...
ne kadar sadakatlı
ne kadar vefalı bir hayvandır bu !
çok duygulandım bunu öğrenince...

tek eşli olan hayvanlara sempatim var :)
benim doğamda da bir tek eşlilik var !
sadece bir kişiyi sevebilirsin diye bakıyordum hayata halada öyle bakıyorum . bazılarımıza göre değişik gelebilir bu düşünce veya saçmada gelebilir ama ben böyle düşünüyorum . bu devirde böyle olaylar çok çok az o yüzden hayatınıza başkalarıda girse ötekileri sevmemişiz sadece yanılmışız diyerek sevdiğiz kişiyi tek saymalısınız. çevremde o kadar çok varki  tek eşli olmayan yani insanın bir angut kadar olamıyosunuz diyesi geliyor...
hayatıma sadece 1 kişi girsin istedim.
sadece 1 kişiye içimi dökeyim istedim.
sadece 1 kişi beni gözlerimden tanısın istedim.
sadece 1 kişi ben konuşmadan benim ne demek istediğimi anlasın istedim.
sadece 1 kişi onu delicesine sevdiğimi bilsin istedim.
sadece 1 kişi beni tanısın istedim.
veee ALLAH'a şükürler olsun ki böyle oldu. gönlüme göre verdi.
hayatın 1 kişiyle daha yalın daha sade daha saf yaşandığını düşünüyorum.
evet evet ben tam bir angutum !!!
banada angut bir eş yakışır :) :) :)

4 yorum:

  1. anlayışın,anlayışımın aynısı
    mutlu haftasonu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne mutlu bize o zaman ;)
      Musmutlu bir hafta sonumuz olsun ;)

      Sil
  2. Sana baktıkça kendi evlenmeden önceki halimi görüyorum:-) Keşke aynı duyguları hep hissedebilsek:-) Yok yok, yirmi iki yıldır birlikteyiz, biraz daha farklı boyuttayız o kadar:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayni duygular bir sure sonra yerini daha baska guzel duygulara birakiyordur eminim ;)
      O duygularida yasamak umuduyla ;)

      Sil

bunlarada bakın :)

link