6 Aralık 2016 Salı

Merhabalar 😄

Şu sıralar dertli olduğum ,üzüldüğüm bir konudan bahsetmek istiyorum sizlere.

İnsanlar neden kendilerini , bebeklerini başkalarıyla kıyaslar . 

Bence ozguveni eksik egosu tavan yapmış insanlar böyle kiyaslamalara girerler. sizce de öyle degilmi ?

Yani ben birşey yapıyorsam ve bunu yayınlıyorsam en iyisini yaptığım için veya kendimi herkesten yuksekte gordugüm için yapmıyorum.Ben yaptığım şeyi cok sevdiysem , begendiysem , haz duyduysam paylaşıyorum. millete hava atmak için değil !!!
Ben hiç kimseden üstün değilim ve hiç kimsede benden üstün değil.  herkesin kendine göre yaptığı çok güzel işler vardır.  
Peki ben bunun bilincindeysem başkaları nasıl olmaz ? bunu gerçekten anliyamiyorum ...

Lütfen kendinizi ve bebeğinizi veya ailenizden bir üyeyi başka bir şahısla kıyaslamayın !!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bunlarada bakın :)

link