31 Temmuz 2014 Perşembe

unutamadığım şarkılar 9 :)

samyotisa samyotisa
pote tha pas sti samo ?
roda tha rikso sto yalo,
samyotisa triandafilla stin ammo

ke me ti varkoula pas
hrisa panya tha valo
malamatenya ta koupya
samiotisa ya na'rtho na se paro

samyotisa samyotisa
sti samo pou tha araksis
emena na me thimithis
samyotisa , na varyanastenaksis

samyotisa me tis elyes
ke me ta mavra matya
mou'kanes tin kardoula mou
samyotisa saranda dvo kommatya

ke me ta mavra s'agapo
ke me ta leromena
ke me ta rouha tis doulyas
samyotisa trelenome ya sena

sisamlı kız sisamlı kız
ne zaman gideceksin sisama
güller dökeceğim sahile sisamlı kız
gül yaprakları kumun üzerine
kayıkla nereye gidersen
oraya altın yelkenler koyacağım
altına bulanmış kürekler sisamlı kız
göndereceğim seni almak için
karalarınla seviyorum seni
pasaklarınla da
gündelikçi kıyafetlerinle de seviyorum
sisamlı kız
deli oluyorum senin için
zeytinlerle birlikte sisamlı kız
ve de kara gözlerle
kalbimi kırk iki parçaya bölüyorsun sisamlı kız

patriyot
nedir patriyot
bilen bilir ama bilmeyenle için kısacası 1924 mübadelesinde selanikin makedonya bölgesinden gelen türklere denir.
yukarıdaki şarkılar canım patriyotlarımın ağızından düşmeyen şarkılardır.
benim sevdiceğimde bir patriyottur.
ve ben bununla gurur duyarım !
ortaokula gidiyordum galiba anneme anne ben büyüyünce yunanla evlenicem derdim. sonra bu düşüncem patriyota dönüştü.
yunanlı olmadı ama patriyotla evlenicem inşallah :)
geçenlerde annem hatırlattı bunuda 'kız sen böyle diyordun' diye .
gülüştük :) :) :)
patriyot sevgilim benim :)
düğünde bol bol perasayna oynarız artık :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bunlarada bakın :)

link